Super Deals: tot wel 80% korting - Bekijk hier!
Als je je bestelling hebt ontvangen, kan hij uiteraard voorkomen dat deze niet helemaal is zoals je verwacht had. In dat geval heb je de mogelijkheid de bestelling (of een gedeelte daarvan) terug te sturen. Je meldt je retour aan door een mail te sturen naar [email protected]. Zodra je aanvraag bij ons binnenkomt, krijg je van ons verdere instructies om je pakket zo snel en efficiënt mogelijk weer bij ons te krijgen. Er zijn een aantal voorwaarden waar je aan moet voldoen om producten naar ons terug te sturen.
Je hebt dertig dagen de tijd om te bedenken. Dit gaat uiteraard pas in op het moment dat je je bestelling ontvangen hebt. Bedenk je je binnen deze 30 dagen, dan kun je contact met ons opnemen om je bestelling terug te sturen.
Je krijgt uiteraard de mogelijkheid om je product te testen. Je kunt bijvoorbeeld een lamp even aansluiten om te kijken hoe het licht valt of hoe hij in je tuin of ruimte staat. Dit betekent echter niet dat je de lamp zomaar in de grond kunt zetten en een paar dagen kunt laten staan. Of aan het plafond kunt hangen wat ervoor kan zorgen dat een gedeelte van de lamp beschadigd kan worden. Mocht dat wel gebeurd zijn, dan kunnen wij hier een waardevermindering op toepassen.
Hebben we een product speciaal voor je besteld (bijvoorbeeld een naambordje inclusief belettering, of speciaal gecoate armaturen), dan kan in sommige gevallen niet altijd de bestelling teruggestuurd worden. Neem altijd even contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Als je je bestelling (of een gedeelte daarvan) terug gaat sturen, moet je ervoor zorgen dat deze weer in de originele verpakking zit. In de meeste gevallen sturen wij je producten in een omdoos met bescherming. Deze manier kun je ook weer gebruiken om de originele verpakking netjes te houden. Daarnaast moet je er altijd een ingevuld retourformulier bijvoegen (deze ontvang je van ons als je je retour aanmeldt).
De kosten voor het retoursturen van je pakket naar ons komen voor je eigen rekening. Eventueel betaalde verzendkosten bij het plaatsen van je bestelling worden wel mee teruggestort als we je producten retour hebben ontvangen. Je kunt je bestelling ook zelf terugbrengen in ons magazijn. Je vindt de gegevens hiervoor onderaan deze pagina. Nadat wij je retour hebben ontvangen, ontvang je binnen veertien dagen het geld van ons retour. Heb je gekozen voor achteraf betalen? Dan annuleren we je producten bij de betreffende partij.
Misschien wil je een product terugsturen, maar heb je daarvoor al een andere gevonden op onze website. Ook in dit geval is het makkelijk om direct contact met ons op te nemen via [email protected]. We sturen je dan een retourformulier om de bestelling retour te sturen en geven alvast direct je nieuwe lamp in. Dan loop je daar geen vertraging mee op. Zodra je lamp bij ons retour ontvangen is, worden de kosten met elkaar verrekend en ontvang je bij een terug te ontvangen of bij te betalen verschil een bericht van ons.
Wil je je bestelling rechtstreeks naar ons magazijn sturen, dan kan dat ook. Je kunt het opsturen naar:
LampenTotaal Magazijn
Tolsestraat 6
4043KB Opheusden
Nederland
Bij het retoursturen van uw order kunt u contact met ons opnemen of gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping. Deze kunt u hier vinden.
Onze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Met deze cookies kunnen we u een optimaal werkende website geven. Zoals het bewaren van uw winkelwagen en uw standaard taal. Ook gebruiken we cookies om je nuttige en persoonlijke advertenties te laten zien.
Wilt u niet alle cookies accepteren? Dan kunt u dit aanpassen in de instellingen. Wanneer u op 'Akkoord en doorgaan' klikt, geeft u toestemming voor het plaatsen van cookies. Lees voor meer informatie onze privacyverklaring.
Functionele cookies
Analyse cookies
Marketing cookies