- Vragen & Suggesties
- Bestellen & Levertijd
- Betalen & Bevestiging
- Bezorgen & Ontvangen
- Terugsturen & Ruilen
- Garantie & Klachten
- Over ons
- Openingstijden & Contact
- Assortiment & Voorraad
- Geschiedenis & Cultuur
- Buitenverlichting showroom & Winkel
- Magazijn & Verwerking
- Veiligheid & Privacy
- Algemene voorwaarden
- Vacatures bij LampenTotaal
- Meer informatie
- Vragen & Suggesties
- Bestellen & Levertijd
- Betalen & Bevestiging
- Bezorgen & Ontvangen
- Terugsturen & Ruilen
- Garantie & Klachten
- Over ons
- Openingstijden & Contact
- Assortiment & Voorraad
- Geschiedenis & Cultuur
- Buitenverlichting showroom & Winkel
- Magazijn & Verwerking
- Veiligheid & Privacy
- Algemene voorwaarden
- Vacatures bij LampenTotaal
- Meer informatie
Terugsturen & Ruilen
Retourneren
Als je je bestelling hebt ontvangen, kan het uiteraard voorkomen dat deze niet helemaal is zoals je verwacht had. In dat geval heb je de mogelijkheid de bestelling (of een gedeelte daarvan) terug te sturen. Je meldt je bestelling eenvoudig retour via ons retourportaal. Met je ordernummer en de postcode van het afleveradres kun je je retour aanmelden en vervolgens de stappen doorlopen. Is een retour niet naar wens? Dan kun je via het portaal direct een retourlabel genereren tegen voordelige tarieven. Ook verkeerd of beschadigd geleverde producten kun je via het retourportaal aanmelden. Wij nemen de aanvraag zo snel mogelijk in behandeling.
Voorwaarden
Er zijn een aantal voorwaarden waar je aan moet voldoen om producten terug te sturen. Je hebt dertig dagen bedenktijd, ingaand vanaf het moment dat je je bestelling hebt ontvangen. Binnen deze 30 dagen kun je je bestelling aanmelden via het retourportaal.
Je mag het product testen, bijvoorbeeld een lamp aansluiten om te kijken hoe het licht valt of hoe deze in je ruimte staat. Let op: het product mag hierdoor niet beschadigen. Hang een lamp dus niet langdurig op of plaats hem niet buiten als dat schade kan veroorzaken. Is er wel schade ontstaan, dan kan er waardevermindering worden toegepast.
Speciale bestellingen, zoals naambordjes met belettering of speciaal gecoate armaturen, kunnen in sommige gevallen niet retour worden gestuurd. Neem hierover altijd even contact met ons op.
Stuur je een bestelling retour, zorg er dan voor dat het product in de originele verpakking zit. Gebruik indien mogelijk de omdoos waarin wij het geleverd hebben om de originele verpakking netjes te houden. Is het artikel in originele verpakking geleverd? Dan mag het ook zo retour. Twijfel je over de staat van de verpakking? Neem gerust contact met ons op.
De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening. Via het retourportaal kun je voordelig een label kopen. Eventuele betaalde verzendkosten bij je oorspronkelijke bestelling worden wél teruggestort als we je retour hebben ontvangen. Je kunt je bestelling ook zelf terugbrengen naar ons magazijn. De gegevens vind je onderaan deze pagina. Binnen veertien dagen na ontvangst van je retour storten wij het bedrag terug. Heb je gekozen voor achteraf betalen? Dan annuleren wij de producten bij de betreffende betaalpartij.
Ruilen
Wil je een product terugsturen en heb je al een alternatief gevonden op onze website? Meld dan je oorspronkelijke bestelling aan via het retourportaal. Je kunt daarna direct je nieuwe producten via de webshop bestellen, zodat je geen vertraging oploopt. Zodra wij je retour hebben ontvangen en verwerkt, storten wij het bedrag terug.
Wil je je retour direct naar ons magazijn sturen? Dat kan. Stuur het pakket naar:
LampenTotaal Magazijn
Tolsestraat 6
4043KB Opheusden
Nederland
Twijfel je wat voor jou de beste manier is? Neem gerust contact met ons op. Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping. Deze kun je hier vinden.