- Vragen & Suggesties
- Bestellen & Levertijd
- Betalen & Bevestiging
- Bezorgen & Ontvangen
- Terugsturen & Ruilen
- Garantie & Klachten
- Over ons
- Openingstijden & Contact
- Assortiment & Voorraad
- Geschiedenis & Cultuur
- Buitenverlichting showroom & Winkel
- Magazijn & Verwerking
- Veiligheid & Privacy
- Algemene voorwaarden
- Vacatures bij LampenTotaal
- Meer informatie
- Vragen & Suggesties
- Bestellen & Levertijd
- Betalen & Bevestiging
- Bezorgen & Ontvangen
- Terugsturen & Ruilen
- Garantie & Klachten
- Over ons
- Openingstijden & Contact
- Assortiment & Voorraad
- Geschiedenis & Cultuur
- Buitenverlichting showroom & Winkel
- Magazijn & Verwerking
- Veiligheid & Privacy
- Algemene voorwaarden
- Vacatures bij LampenTotaal
- Meer informatie
Garantie & Klachten
Garantie & Klachten
Garantie
De producten die u aankoopt in de webshop van LampenTotaal hebben een garantietermijn die kan variëren van één tot 25 jaar. Voor alle producten geldt de fabrieksgarantie met de bijbehorende voorwaarden, naast en onverminderd de wettelijke regels die u als consument kunt inroepen tegenover ons als verkoper. 'Wettelijke garantie' betekent dat een product moet zijn of doen wat de consument er in redelijkheid van mag verwachten.
Indien er zich een defect voordoet binnen de garantietermijn, neem dan contact met ons op. In sommige gevallen kunnen wij de lamp repareren of een onderdeel vervangen. Indien dit geen oplossing biedt, zorgen wij voor een nieuw of passend alternatief product.
Veel lichtbronnen vallen helaas buiten de garantievoorwaarden, omdat zij gevoelig zijn voor stroompieken, blikseminslag of vochtigheid. Ook bij nalatig onderhoud vervalt het recht op garantie.
Buitenverlichting die wordt toegepast in kustgebieden kent een verkorte garantieperiode van één derde van de reguliere termijn. Houd rekening met regelmatig onderhoud, meerdere keren per jaar. Gebruik daarvoor geschikte producten, zoals specifieke onderhoudsmiddelen voor roestvrijstaal bij RVS-lampen.
Klachten
Heeft u na aankoop een klacht over onze producten of dienstverlening? Dat vinden wij vervelend, en wij doen er alles aan om dit te voorkomen. Gelieve uw klacht per e-mail te richten aan onze klantendienst. Daarnaast kunt u ook contact met ons opnemen via post, fax of telefonisch. Al meer dan 50 jaar staan wij voor kwaliteit en klanttevredenheid, en we gebruiken uw feedback om onze service en ons aanbod te verbeteren.
Onze klantendienst behandelt uw klacht direct. U ontvangt een bevestiging van ontvangst, waarna wij u zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie sturen. Wij streven ernaar om binnen 1 à 2 werkdagen te reageren. In uitzonderlijke gevallen kan dit oplopen tot maximaal 10 werkdagen. Tot op heden zijn alle klachten naar tevredenheid opgelost.
Mocht het onverhoopt niet lukken om uw klacht op te lossen, dan kunt u terecht bij de Trusted Shops Geschillencommissie of gebruik maken van het Europese ODR Platform.
Contactgegevens
Hoofdkantoor LampenTotaal
T.a.v. Klantendienst
Dorpsstraat 2a
4043 KK Opheusden - NLD
T: +32 (0)3 555 98 72
E: [email protected]