Groot assortiment
Gratis bezorging vanaf 99,-
Advies op maat
0
Categorieën
0

Garantie & Klachten

Garantie.

De producten die u aankoopt in de webshop van LampenTotaal hebben een garantietermijn die kan variëren van één tot 25 jaar. Voor alle producten geldt de fabrieksgarantie met de door hun bepaalde garantievoorwaarden, naast en onverminderd de wettelijke regels die u als consument kan inroepen tegen ons als verkopende partij. 'Wettelijke garantie' betekent dat een product hetgene is of hetgene doet wat de consument in alle redelijkheid ervan mag verwachten.

Indien er zich een defect voordoet aan uw product binnen de garantietermijn, kan u met ons contact opnemen. In sommige gevallen kunnen wij de lamp repareren of een onderdeel vervangen. Indien dat geen soelaas biedt, zullen we in alle gevallen een nieuw product of een passend alternatief aanbieden.

Helaas betekent dit dat voor heel wat lichtbronnen dat ze niet binnen de garantiecondities vallen, omdat zij bijvoorbeeld erg onderhevig zijn aan stroompieken, of kunnen falen door blikseminslag of vochtigheid. Ook in geval van defecten of slijtage als gevolg van nalatig onderhoud zal u geen aanspraak op de garantie kunnen maken.

Buitenverlichting die gebruikt wordt in kustgebieden kennen een ietwat afwijkende garantieperiode, namelijk één derde van de totale garantietermijn. Hou er alstublieft rekening mee dat (vooral) buitenverlichting meerdere keren per jaar onderhoud vergt. Doe dit door het correcte onderhoudsmiddel te gebruiken, of bij roestvrijstalen lampen de specifieke roestvrijstalen onderhoudsmiddelen te gebruiken.

Klachten.

Heeft u na de aankoop een klacht over onze dienstverlening of onze producten, of bent u misschien niet helemaal tevreden? Dat vinden we erg vervelend, en we doen er graag alles aan om dit te voorkomen. Wij vragen u daarom om uw klacht via email door te geven aan onze klantendienst afdeling. Daarnaast kan u ook gebruik maken van de post, een fax of telefonisch contact met ons team. Wij zorgen al langer dan 50 jaar voor een uitstekende service, kwaliteit en tevredenheid; daarom doen we er alles aan om u zo snel mogelijk te woord te staan. Wij trachten ook om uw feedback te gebruiken/te implementeren om zo zowel ons aanbod als onze dienstverlening constant te verbeteren.

Onze medewerkers van de klantendienst zullen uw klacht of opmerking onmiddellijk in behandeling nemen. U ontvangt van ons een bevestiging dat we uw klacht ontvangen hebben, waarna we u zo snel mogelijk van antwoord zullen zijn. We stellen alles in het werk om uw klacht binnen 1-2 werkdagen te verwerken. In uitzonderlijke gevallen kan een reactie onzentwege maximum tien werkdagen op zich laten wachten. Tot nu toe hebben we alle klachten van klanten gelukkig naar tevredenheid kunnen oplossen!

Slagen wij er onverhoopt toch niet in uw klacht naar behoren op te lossen? Dan kunt u zich wenden tot de Trusted Shops Geschillencommissie. Ook is het mogelijk om uw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Onze contactgegevens:

Hoofdkantoor Lampentotaal

T.a.v. Klantendienst

Dorpsstraat 2a

4043 KK Opheusden - NLD

T: +32(0)35559872

Email: [email protected]